ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ KRASTU BANEV (ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ THEOLOGY AND RELIGIOUS STUDIES ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ DURHAM)

Ομιλία στη Θεολογική Σχολή του Krastu Banev (Καθηγητή Ορθόδοξης Θεολογίας στο Τμήμα Theology and Religious Studies του Πανεπιστημίου Durham)

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: 

Την Πέμπτη 3 Μαρτίου 2022 θα βρίσκεται στη Σχολή μας ο κ. Krastu Banev καθηγητής Ορθόδοξης Θεολογίας στο Τμήμα Theology and Religious Studies του περίφημου Πανεπιστημίου Durham με τον μηχανισμό ανταλλαγής Erasmus (με υπεύθυνο τον συνάδελφο κ. Ιωάννη Παναγιωτόπουλο).
Εξ ονόματος του Ιστορικού Τομέα μαζί με τον υπεύθυνο συνάδελφο κ.Παναγιωτόπουλο σας προσκαλούμε όλους στο ακαδημαϊκό πρόγραμμα αυτής  της επίσκεψης  που περιλαμβάνει:

α. Ομιλία με θέμα "Let all guests who arrive be received like Christ" (Rule of St Benedict 53): Revisiting Hospitality in Early Monasticism (ακολουθεί περίληψη παρακάτω).
Η διάλεξη θα δοθεί στα Αγγλικά στη Β΄ Αίθουσα (με εξοπλισμό Οπτικοακουστικών Μέσων) στις 11.00π.μ. Η αίθουσα παραχωρείται από τη συνάδελφο κ. Κίρκη Κεφαλέα την οποία και ευχαριστούμε.
β. Συνάντηση με καθηγητές και φοιτητές την ίδια μέρα στις 2.30μμ με θέμα "Θεολογικές σπουδές σήμερα στον κόσμο στα παραδείγματα Ελλάδας και Βρετανίας)". Η συζήτηση θα γίνει στα Ελληνικά με ανοιχτή θεματική και έμφαση στο διάλογο. Θα γίνει στην Αίθουσα Οπτικοακουστικών Μέσων την ώρα της διδασκαλίας του κ. Μάριου Κουκουνάρα-Λιάγκη τον οποίο ευχαριστούμε.
Ο κ. Banev θα εκκλησιαστεί μαζί μας στην  αρχιερατική Θεία Λειτουργία που διοργανώνει η Κοσμητεία της Σχολής μας.  Προσκαλούνται οι συνάδελφοι, αφ' ενός να έρθουν οι ίδιοι εάν το θέλουν, και αφ' ετέρου να φέρουν, αν το επιθυμούν, τους φοιτητές τους από το μάθημά τους στις συναντήσεις αυτές.

Με εκτίμηση
εκ του Ιστορικού Τομέα


  •  Abstract
    " Early monasticism was a doctrinally diverse phenomenon. Such is the conclusion of much recent scholarship on the origins of the movement. What then attracted new converts to asceticism? In this paper, I will focus on the process by which late antique Christians appropriated and affirmed the ancient, non-Christian, practice of hospitality as a specifically Christian and monastic duty. Examining a variety of sources from the second to the fourth century, I will argue for this Christianization of hospitality as yet another key factor contributing to the growing popularity of the ascetic movement. "